
لیسانسم رو گرفتم. کنکور ارشد دادم. زندگی شخصی و کاریم دچار تغییرات زیادی شد. ولی هنوزم از اینجا خوشم میاد و اون جوّ کنکوریای که داشتم برام دلپذیره. کنکور ارشد رو میشه گفت توی ۲ ماه خوندم، ولی خب نتیجهش هرچی بشه راضیعم. :)) و درضمن، ارشد رو بالاخره میرم فیزیک! به این میگن یه چرخش توی زندگی. :)) بخوانید...
ادامه مطلب