تابستان خود را چگونه گذراندید؟ :))

خرید بک لینک

تا 15 روز بعد از کنکور همه چیز روی برنامه بود ..

و مرداد رسما رو هوا بود :))

توی مرداد چنتا کتاب خوندم و سریال دیدم و کد زدم

و از امروز به طور جدی تری شروع به کد زدن کردم

همچنان منتظر نتیجه ها هم هستم :))

آها رانندگی هم میرم :))

دیگه کار خاصی انجام ندادم فعلا :-"

کنکوریا در چه حالن؟ :))

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: تابستان,چگونه,گذراندید؟, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: يکشنبه 12 شهريور 1396 ساعت: 23:08

صفحه بندی