
تا 15 روز بعد از کنکور همه چیز روی برنامه بود .. و مرداد رسما رو هوا بود :)) توی مرداد چنتا کتاب خوندم و سریال دیدم و کد زدم و از امروز به طور جدی تری شروع به کد زدن کردم همچنان منتظر نتیجه ها هم هستم :)) آها رانندگی هم میرم :)) دیگه کار خاصی انجام ندادم فعلا :-" کنکوریا در چه حالن؟ :)) ...
ادامه مطلب