تجربه

متن مرتبط با «گذراندید؟» در سایت تجربه نوشته شده است

تابستان خود را چگونه گذراندید؟ :))

  • نیلوبلاگ

    تا 15 روز بعد از کنکور همه چیز روی برنامه بود .. و مرداد رسما رو هوا بود :)) توی مرداد چنتا کتاب خوندم و سریال دیدم و کد زدم و از امروز به طور جدی تری شروع به کد زدن کردم همچنان منتظر نتیجه ها هم هستم :)) آها رانندگی هم میرم :)) دیگه کار خاصی انجام ندادم فعلا :-" کنکوریا در چه حالن؟ :)) ...

    ادامه مطلب