آدمای لعنتی

خرید بک لینک
خب شاید قراعتخونهی مدرسه با همهی گه بودنش یه جای خوبی باشه واسه اینکه یاد بگیرم با آدما زندگی کنم و نیش و کنایههاشونو حواله کنم و با اینکه حالم ازشون بهم میخوره بتونم کنارشون بخندم و چیزایی که دارمو تقسیم کنم

- هنوز واسهی ورود به جامعهی بزرگتری با آدمای بیشتری مثل دانشگاه آماده نیستم

#تکبچه ولی #لوس نه
تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 17:56

صفحه بندی