خب شاید قراعتخونهی مدرسه با همهی گه بودنش یه جای خوبی باشه واسه اینکه یاد بگیرم با آدما زندگی کنم و نیش و کنایههاشونو حواله کنم و با اینکه حالم ازشون بهم میخوره بتونم کنارشون بخندم و چیزایی که دارمو تقسیم کنم
- هنوز واسهی ورود به جامعهی بزرگتری با آدمای بیشتری مثل دانشگاه آماده نیستم
#تکبچه ولی #لوس نه
تجربه...
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 25 دی 1395 ساعت: 17:56