درسته ۳ ساله رفیقمه
لحظههای خوش زیادی داشتیم و خیلی شبیه هم شدیم
ولی الان فقط دوست ناباب شناخته میشه که با سرگرمیا، فکرو مشغول میکنه
وقتی هم نصیحتش میکنی، اون فقط صورت میشه و کل روزتو به گه میکشه
بالاخره یه روز باید رفیقاتو گلچین کنی
خب وقتشم الانه
انقد با بقیه نگین نخندین که بعدا مجبور شین ثابت کنین یه اوسکول نیستین
تنها باشین
تجربه...
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: پنجشنبه 12 اسفند 1395 ساعت: 19:53