خطاب به همه
علیالخصوص به کنکوریای ۹۷ میگم
اگه هیچوقت درست حسابی درس نخوندید
بازم دیر نیست
هیچوقت دیر نیست
امسال میتونید با برنامه پیش برید و بترکونید
امسال میتونید بشید اونی که میخواید
ولی با تلاش، با برنامه، با امید و توکل
میشید اون چیزی که خودتون میخواید ^_^
بعد از کنکور حرفهای بیشتری برای زدن دارم
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92