یه سوال بنظرت واسه انتخاب رشته ی کانون توی تابستون نگاه به گذشته رو بزنم یا نگاه به اینده؟؟؟
بعد اختصاصیا یاعمومیا!؟؟!!
اول گذشته رو اوکی کن بعد برو سراغ آینده
راجع به عمومیا:
عربی و آرایه و قرابت ادبیات رو کار ن
تاریخ ادبیات و لغت هم سعی کن شبی دو سه تا بخونی
اختصاصیا هم که کلشو باید کار کنی!
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72