انتخاب رشته

خرید بک لینک

مرسی بابت حرفهاتون توی پست قبلی

میدونید درواقع من بین مهندسیکامپیوتر، علومکامپیوتر و فیزیک موندم

به شدت به هر۳ علاقه دارم و نمیدونم چطور انتخاب کنم

از یه سری دانشجوها درباره مشکلات و خوبیهای هر رشته پرسیدم

مثلا فیزیک برای اپلای خوبه چون علوم پایهست و کارای تحقیقاتی زیادی میشه انجام داد

از طرفی فکر و ذهن کاملی رو میطلبه و تمرکز بالایی باید روی مباحث داشته باشی

علومکامپیوتر و مهندسیکامپیوتر تا اونجایی که تحقیق کردم خیلیا گفتن تفاوتی توی بازارکار دیده نمیشه، و کسی که به کامپیوتر علاقه داره میتونه در هرصورت به خوبی کد بزنه و تلاش خودش رو بکنه

بهرحال الان جدا از اینکه دارم از تابستون لذت میبرم، فکرم درگیر انتخاب رشتهست و نمیخوام هیچوقت پشیمون بشم از انتخابم

تجربه...

ما را در سایت تجربه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 19:30

صفحه بندی