لیسانسم رو گرفتم.
زندگی شخصی و کاریم دچار تغییرات زیادی شد.
ولی هنوزم از اینجا خوشم میاد و اون جوّ کنکوریای که داشتم برام دلپذیره.
کنکور ارشد رو میشه گفت توی ۲ ماه خوندم، ولی خب نتیجهش هرچی بشه راضیعم. :))
و درضمن، ارشد رو بالاخره میرم فیزیک! به این میگن یه چرخش توی زندگی. :))
تجربه...ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68
زندگی هرسال، هر لحظه، هر ثانیه عجیبتر از قبله.
ترم 6ام. پر از تغییر. پر از داستان. پر از ماجرا ...
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
اینکه توی این مدت هنوز هم میدیدم کامنت میذارید بهم دلگرمی میداد. ممنون.
از پارسال نمیدونم چی شد که دیگه نیومدم بنویسم اینجا. تغییر کرده بودم. توی این یکسال تغییرات زیادی رو داشتم. آدم دیگهای شدم. خودم رو بهتر شناختم. شاید بیام ادامهی حرفهام رو همینجا بزنم. شاید هم یه وبلاگ جدید راه انداختم و به طور کامل ناشناس ادامه دادم. مرسی که همراهم بودین توی این دوسال!
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
گفتم بسه اینجا از چیزهای شخصی نوشتن و یحتمل بخوام برای مطالب کنکوری نگهش دارم. اگه دوست داشتید وبلاگ جدیدم رو دنبال کنید. پستاش بیشتر شباهت به توییت داره.
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108
اگه مایل به تبادل هستید کامنت بذارید. ^^
ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89